2013/12/01

A*

Hej, dziś chciałam Wam pokazać luźny outfit :) Spodnie, które mam na sobie to spełnienie moich marzeń i potrzeb, ponieważ są wygodne i nie są jeansami. Żebyście tylko mnie źle nie zrozumieli, kocham jeansy a szczególnie rurki, ale czasem gdy wiem ze mam danego dnia np. długo siedzieć na uczelni wolę wskoczyć w coś luźniejszego w czym mogę się czuć komfortowo. Dzień spędzałam z moim psem, więc musiało być wygodnie, dlatego dobrałam trampki, ale myślę, że fajnie też wyglądałaby ta stylizacja ze szpilkami ale klasycznymi tak jak TU. Koniec gadania zostawiam Was ze zdjęciami :)

Hi today I'd like to show you my fav pants which I bought a view days ago. They are so so comfortable and very good to wear them everyday :) I hope you enjoy it :)











                                                                             
                                                                   fot. Olga Morawska
Beannie - Atmosphere
Jacket, T-shirt - Stradivarius
Pants - Zara
Sneakers - Converse

2 komentarze:

  1. hej fajny secik
    To moj pierwszy post u Ciebie na blogu. Śledze go juz od dawana jestes dla mnie prawdzia inspiracja !
    Charlotte kocham Twoją stylówe , buziaki <3

    OdpowiedzUsuń