2013/09/13

Rainy & pink


Witam Was bardzo serdecznie, w tym deszczowym i zimnym jak na wrzesień dniu. Przez tą długą zimę mam wrażenie jakby lato trwało dosłownie kilka dni. Znowu robi się zimno, dni są coraz krótsze. Nie wiem jak Was, ale mnie to przeraża! Żeby trochę rozjaśnić dzisiejszy ponury dzień, postanowiłam założyć ciemno-różową marynarkę. Bazą do tego mocnego koloru jest czarna bluzka i beżowe spodnie :) Głównym dodatkiem jest kapelusz. Polowałam na niego dość długo i nigdzie nie mogłam takiego znaleźć. W końcu się udało! Znalazłam go w Mohito i to jeszcze za przystępną cenę! Życzę miłego oglądania zdjęć :)


I welcome you warmly, in the rainy and cold for a September day. Through the long winter I feel like summer lasted just a few days. Again, it gets cold and the days are getting shorter. It scares me! Does it scare you too? To brighten a bit gloomy day, I decided to wear a dark pink jacket. The basis for this strong color is black shirt and beige pants :) The main addition is the hat.I hunted for him for a long time and I could never find it. Finally I made ​​it! I found him in MOHITO and still at an affordable price! Enjoy the photos :)


















Hat - Mohito
Blazer - Stradivarius
Boots - Top Shop
Pants - Reserved
Bracelets - Made by my friend, She, Atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz