2013/06/16

Kilka słów wstępu.


       Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Karolina i mam 20 lat. Moją pasją jest moda, z naciskiem na ubrania do noszenia na co dzień. Lubię obserwować co mają na sobie ludzie, którzy mnie otaczają (idąc na spacer z psem, podróżując komunikacją, spacerując po centrach handlowych) i czerpać z nich inspiracje. Z góry wybaczcie jeśli moje wypowiedzi nie będą czasem doszlifowane stylistycznie ^^. Głównym celem mojego bloga jest pokazać Wam jak można się ubrać modnie i szykownie, kupując w sieciówkach bądź u początkujących projektantów. Uważam że, nie trudno jest wydać tonę pieniędzy na ubrania i wyglądać dobrze, natomiast sztuką jest wydać mało i wyglądać rewelacyjnie. Zgadzacie się z tym? Także proszę o dopingowanie mnie, bo wkrótce pojawi się moja pierwsza stylizacja! Jeśli spodobają się Wam moje pomysły to proszę przekażcie innym! :) 

 Pozdrawiam,
K.

P.s. Blog jest w trakcie tworzenia, za wszelakie  niedociągnięcia z góry przepraszam i dziękuję za sugestie :)



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


      Hello to you all! My name is Karolina and I am 20 years old and I come from Poland. My passion is fashion, with a focus on clothes to wear every day. I watch what people are wearing around me (going for a walk with the dog, traveling, walking around shopping malls) and gather inspiration from them. In advance sorry if my comments sometimes include grammar mistakes. I’m not native English speaker, but I’m trying to do my best! ^ ^. The main purpose of my blog is to show you how you can get dressed fashionably and elegantly, buying in shops that have pretty standard prices or buying from beginning designers. I think, it's not hard to spend a ton of money on clothes and look good, but the trick is to spend less and look sensational. Do you agree with that? Also please cheer  for me, because soon here will be my first stylization! If you will enjoy my ideas then please recommend to others! :)

 Cheers,
K.

P. S. This blog is under construction, for I apologize all kinds of shortcomings and thank you for your suggestions :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz