2013/06/24

#58



              Witam Was wszystkich bardzo serdecznie! Dziś chciałabym Wam pokazać moje nowe nabytki.
   Shorty, koszulkę i czapkę, którą znalazłam w H&M. Jest cudowna i totalnie w moim stylu!
   T-shirt natomiast upolowałam dziś. Widziałam go już jakiś czas temu ale czegoś mi brakowało, uznałam że
dopiero z czapką będzie się komponował wyśmienicie. Do tych dwóch rzeczy wybrałam luźne shorty z dziewczęcymi dodatkami oraz naszyjnik który jest dopełnieniem wszystkiego.
Jak Wam się podoba? :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello to you all! Today I want to show you my new clothes. Shorts, T-shirt and cap, which I found at H&M.
It's gorgeous and totally my style! T-shirt I bought today. I saw it a while ago but something was missing,
I considered that it will be best composed with a hat. To this things I chose loose shorts with girls' accessories
and a necklace that complements everything. How do you like it?




















Shorts,T-shirt, cap: h&m, neklece: Stradivarius, watch: Parfois, Shoes: Zara

Follow my blog with Bloglovin

3 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja, najbardziej mi się podoba na przedostatnim zdjęciu. Na luzie i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie, masz styl(i to jaki)♥

    OdpowiedzUsuń